YLEISTIETOJA | LEHDET | LINKKEJÄ
  SISÄLLYSLUETTELOT  |  KANNET  |  ARTIKKELIHAKU  |  OHJEITA
 
Vetovoimaa maanmittausalan ja erityisesti geomatiikan näkyvyyteen A?!”
  Marika Ahlavuo – Hannu Hyyppä
  Lisätiedot Aalto-yliopiston laajentuminen tuo maanmittausalalle lisää kaupallista ja taiteellista asiantuntemusta, jolloin visuaalisen digitaalisen markkinoinnin merkitys korostuu.
  Avainsanat maanmittaus, popularisointi, imago, markkinointiviestintä, opetus, vaikuttavuus
  Tyyppi Artikkeli  Osasto   Nro 1/2010 Sivu 34
Älykäs elinympäristömme vaatii uudenlaista julkaisu- ja popularisointikulttuuria
  Hannu Hyyppä – Marika Ahlavuo
  Lisätiedot Yhteiskunnan kannalta tieto on arvokasta vasta, kun sitä voidaan hyödyntää osana hyvinvointia. Uudet teknologiat ja viestintämenetelmät avaavat mahdollisuuksia yhä pirstaloituneemmalle näkyvyydelle. Popularisointi- ja julkaisutoiminta ovat opetus- ja tutkimusorganisaatioiden menestyksekkään toiminnan edellytyksiä.
  Avainsanat popularisointi, julkaisutoiminta, opetus, opiskelu, osaamisverkosto, H-indeksi, Learning Cafe, Urban Mill
  Tyyppi Artikkeli  Osasto   Nro 1/2013 Sivu 6

Annetulla hakuehdolla löytyi 2 artikkeli(a).

Uusi haku